15 Eylül 2012 Cumartesi

35-35,5 numara ayakkabı



Merhabalar….
Dekorasyon ile ilgili bazı yazılar yazınca aklıma moda geldi. Neden yazmıyorsun dedim, kendi kendime. Özellikle 35- 35,5 numara ayakkabı giyen birisi olarak ilk önce bu konuda yazmak istedim. Yaklaşık 2 yıldır evliyim. Nişan ve düğün hazırlıkları çok yorucu geçmişti. Özellikle nişan için kıyafet ve de ayakkabı. Komşumuz olan 2 tane güzel ablam sağolsun bana yardımcı oldular. Onlardan biri de 34-35 numara ayakkabı giyince halimizi varın siz düşünün. Ama daha öncelerinde benim mağazadan içeri girmişliğim hatta vitrinlerine bile bakmışlığım olmayan mağazalarda bana uygun ayakkabı olabileceğini onlardan öğrendim. Bu markaları sizlerle tabii ki de paylaşacağım ama yavaş yavaş.

İşte ilk markamız, mağazamız ve de en favorim olanı: NİNE WEST
Sizlerle kendi aldığım ayakkabıları daha sonra paylaşmak üzere Nine West ürünlerinden seçmeler sunuyorum. Kolay gelsin.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder